Ahad, 24 Disember 2017

Tekanan air rendah . paip air di bilik mandi perlahan.


 Plumber / Plumbing Service

whatsapp khairul 0174654788

Tekanan air rendah...

- paip air di bilik mandi anda menggunakan sumber air dr tangki. Air yg keluar perlahan krn tekanan air rendah.

- Paip shower mandi lebih perlahan, nak mandi guna shower pn rasa tak puas.

kami ada jalan utk menyelesaikan masalah ini, caranya dgn memasang Non Return Valve pd laluan paip dr tangki ke bilik mandi. 1 set sistem valve, utk 1 bilik mandi, jika rumah anda ada 2 bilik mandi, 2 set sistem valve perlu dipasang. Boleh dipasang hanya 1 set, tetapi hanya bilik mandi yg dipasang yg akan keluar air kuat. 


*cara ini hanya berkesan jika air direct dr meter tekanannya tinggi.


* Jika tekanan air dr meter pihak pembekal air (L.A.P) juga rendah, pam air elektrik perlu di pasang sebagai penambahan pada sistem valve yg telah dipasang.


    * Kelebihan Pemasangan *

-Tekanan air jadi kuat krn laluan paip menggunakan sumber air dr direct meter.

- laluan asal, dr tangki tidak dimatikan dan m.asih digunakn. Kerana, hanya penambahan (modifikasi) dibuat pada laluan paip sedia ada.

-Jika air dari meter terputus bekalan, laluan paip yg di psg sistem valve secara automatik akan  menggunakan sumber air dari tangki.

- Kami menggunakan Non Return Valve buatan Italy yg diperbuat dari 100% Solid Copper yg ketahanannya lebih lama dan tidak berkarat


Kerja2 Membekal & memasang sistem non return valve untuk 1 set berharga = RM200.00++ mengikut cara pemasangan dn paip sedia ada. 
*Jaminan 6bulan untuk setiap pemasangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan